Головна » Архів матеріалів

Директор Богуславського ІРЦ взяла участь у серпневій педагогічній раді освітян Київщини «Формування Людини Майбутнього – основний ціннісний орієнтир сучасної освіти», яка в цьому році проходила у форматі Open Space (відкритий простір), в м. Буча, за участю голови Київської обласної державної адміністрації Михайла Бно-Айріян, голови Київської обласної ради – Миколи Стариченка та директора департаменту освіти і науки Київської ОДА Віри Рогової.

Ідеєю заходу було визначення топпріоритетів розвитку системи освіти Київщини у 2019/2020 навчальному році. Освітяни ... Читати далі »

Переглядів: 214 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-28 | Коментарі (0)

З учнями з особливими освітніми потребами проводять також корекційно-розвиткові заняття. Чи зменшувати тривалість уроків в інклюзивних класах, щоб витримати гранично допустиме навчальне навантаження на учнів? Освітній процес у класах з інклюзивним навчанням провадять згідно з робочим навчальним планом закладу освіти.

Розклад уроків Для учнів з особливими освітніми потребами може бути складений індивідуальний навчальний план. Розклад уроків складають, ураховуючи індивідуальні особливості пізнавальної діяльності учнів з ООП. Для кожного такого учня складають також індивідуальну програму розвитку (ІПР), щоб: забезпечити індивідуалізацію навчання окреслити навчальні стратегії та підходи. Тривалість уроків для учнів з ООП в інклюзивних класах не відрізняється від тривалості уроку для інших учнів.

... Читати далі »

Переглядів: 268 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-15 | Коментарі (0)

Про один з досвідів інклюзивного навчання

28-ма школа у Дніпрі офіційно вже 6 років інклюзивна. Тут є чотири ресурсні кімнати, навчаються тринадцять дітей з аутизмом, з якими працюють тринадцять асистентів учителів. Оскільки зарплатня асистента невелика, їм доплачують батьки дітей. Про те, як виглядає робота в інклюзивному класі в цій школі, які є проблеми з навчанням, як їх уникнути і на що слід звернути увагу – розповіли самі практики.

Ніла Ломако, директорка школи

  • Ресурсні кімнати в різних школах мають бути різними. ... Читати далі »
Переглядів: 216 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-14 | Коментарі (0)

Ресурсна кімната – це спеціально обладнаний освітній простір. Спеціально організований освітній процес, спрямований на гармонійний емоційний, психічний та фізичний розвиток дитини, групи дітей з особливими освітніми потребами.

       Спеціально організований освітній простір дає змогу кожній дитині реалізувати своє право на освіту, максимально розкрити освітній і особистісний потенціал та подолати бар’єри соціалізації.

       Навчання у ресурсній кімнаті базується на індивідуальних потребах кожного учня, має на меті залучення, або перехід дитини до звичайного класу, спрямоване на усунення факторів, що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому класі.

Облаштування ресурсної кімнати здійснюється згідно Наказу Міністерства освіти і науки України № 414 від 23.04.2018 р.

Організація простору ... Читати далі »

Переглядів: 419 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-10 | Коментарі (0)

Література для інклюзивно-ресурсних центрів

Для замовлення пишіть мені в месенджер або вайбер (073) 023 25 00.

Більш детально ознайомитись із змістом данних та багатьох інших книг, а також замовити їх можна в групах "Література та ігри для психологів та ІРЦ" та "Література та ігри для логопедів та ІРЦ". Вступайте в групи і будьте в курсі всіх новинок. https://www.facebook.com/groups/376920882866211/

https://www.facebook.com/groups/302393900399321/

Переглядів: 216 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-06 | Коментарі (0)

Інклюзивне навчання – тема, з якої “Нова українська школа” отримує чи не найбільше запитань. Тому ми вирішили зробити окрему добірку з відповідями на ці запитання.

Якщо після прочитання цього матеріалу у вас залишаться запитання – пишіть нам (поле “Напишіть нам” унизу сайту), і ми спробуємо дати на них відповіді найближчим часом.

Що таке інклюзивне навчання?

Поширеною є думка, що інклюзивне навчання – це лише навчання дітей із певними діагнозами, захворюваннями, в тому числі із інвалідністю, у класах загальноосвітніх закладів освіти. Проте ця думка є хибною.

Закон України “Про освіту” визначив поняття особи з особливими освітніми потребами. Це “особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасов ... Читати далі »

Переглядів: 178 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-05 | Коментарі (0)

У МОН розробили стратегію розвитку інклюзивної освіти

Міністерством освіти розроблена Національна стратегія розвитку інклюзивної освіти на 2020-2030 роки. Документ оприлюднений для громадського обговорення.

Метою документа є формування інклюзивного освітнього середовища та створення умов, в яких кожна особа матиме доступ до якісної освіти з урахуванням її потреб.

Зокрема, стратегія визначає три стратегічні цілі при реалізації яких: інклюзивне освітнє середовище сприятиме реалізації права на якісну освіту, державна політика забезпечуватиме освітні потреби кожної особи, суспільство є толерантним до людського різноманіття та підтримуватиме якісну і доступну освіту.

читати далі...

Переглядів: 212 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-07-27 | Коментарі (0)

Уряд затвердив Порядок організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти.

Порядок визначає організаційні засади такого навчання незалежно від форми власності та підпорядкування з метою реалізації права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття якісної вищої освіти з урахуванням потреб та можливостей таких осіб.

читати далі...

Переглядів: 178 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-07-25 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »