Щоб вдало організувати інклюзивне навчання, важливі вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя та/або дитини (якщо є потреба). Розповідаємо, на що зважати під час відкриття інклюзивного класу. Батькам для вчасної та ефективної організації інклюзивного навчання треба:
|
Півтисячі українських інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) отримали доступ до п’яти всесвітньо визнаних та адаптованих методик* для діагностики дітей з особливими освітніми потребами. Перші фахівці вже завершили навчання з користування цими методиками, а найуспішніші стали тренерами. У минулому практичний психолог, а зараз тренерка та завідувачка кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти Полтавського ОІППО Ірина Калініченко розповіла “Новій українській школі” про навчання, проблеми та користь від нових методик. |
Cенсорні ігри для корекційної роботи з дитиною з РАС Аутизм – це розлади в нервовій системі, які впливають на поведінку в соціумі. Ці порушення зазвичай проявляються у ранньому віці. Спектр розладів є широким. Тому варто зрозуміти на скільки важливим є правильний підхід до навчання та лікування дитини з РДА – ранній дитячий аутизм. Все залежить від діагнозу і реальних можливостей самої дитини. |
Ресурсна кімната - крок для пізнання себе і гармонізації свого «я»Створення інклюзивного простору - це не тільки навчання особливих дітей в навчальних закладах, а, насамперед, створення комфортних умов для отримання освітніх послуг, як на початковій ланці, так і на усіх подальших навчальних етапах: садочки, школи, коледжі й університети. Сьогодні мова піде про молодшу шкільну ланку надання освітніх послуг - молодша школа. Основна функція ресурсної кімнати У процесі роботи з учнями молодшого шкільного віку, які мають особливі освітні потреби, першим кроком у навчальному закладі є створення комфортного простору для соціалізації та адаптації до навчального процесу. Виходячи із зони ком ... Читати далі » |
Школи з інклюзивною формою навчання незабаром отримають нові дидактичні матеріали для ресурсних кімнат. |
Сьогодні ми приймали участь в Дні цивільного захисту, який відбувся на базі Богуславського НВК. |
|
|
Часто від батьків можна почути «у моєї дитини каша в роті» або «немає багатьох звуків». Причиною таких проблем у дітей часто є недостатньо розвинений фонематичний слух. Фонематичний слух – це здатність аналізувати те, що ми чуємо. ... Читати далі » |