Головна » Архів матеріалів

Щоб вдало організувати інклюзивне навчання, важливі вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя та/або дитини (якщо є потреба). Розповідаємо, на що зважати під час відкриття інклюзивного класу.

Батькам для вчасної та ефективної організації інклюзивного навчання треба:

  • забезпечити комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (в ІРЦ);
  • подати документи для зарахування до закладу загальної середньої освіти;
  • співпрацювати із фахівцями під час складання індивідуальної програми розвитку (ІПР).

читати далі...

Переглядів: 190 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-07-20 | Коментарі (0)

Півтисячі українських інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) отримали доступ до п’яти всесвітньо визнаних та адаптованих методик* для діагностики дітей з особливими освітніми потребами.

Перші фахівці вже завершили навчання з користування цими методиками, а найуспішніші стали тренерами.

У минулому практичний психолог, а зараз тренерка та завідувачка кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти Полтавського ОІППО Ірина Калініченко розповіла “Новій українській школі” про навчання, проблеми та користь від нових методик.

читати далі...

Переглядів: 225 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-07-12 | Коментарі (0)

Cенсорні ігри для корекційної роботи з дитиною з РАС

Аутизм – це розлади в нервовій системі, які впливають на поведінку в соціумі. Ці порушення зазвичай проявляються у ранньому віці.

Спектр розладів є широким. Тому варто зрозуміти на скільки важливим є правильний підхід до навчання та лікування дитини з РДА – ранній дитячий аутизм. Все залежить від діагнозу і реальних можливостей самої дитини.

Читати далі...

Переглядів: 210 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-07-08 | Коментарі (0)

Ресурсна кімната - крок для пізнання себе і гармонізації свого «я»

     Створення інклюзивного простору - це не тільки навчання особливих дітей в навчальних закладах, а, насамперед, створення комфортних умов для отримання освітніх послуг, як на початковій ланці, так і на усіх подальших навчальних етапах: садочки, школи, коледжі й університети. Сьогодні мова піде про молодшу шкільну ланку надання освітніх послуг - молодша школа.

Основна функція ресурсної кімнати

     У процесі роботи з учнями молодшого шкільного віку, які мають особливі освітні потреби, першим кроком у навчальному закладі є створення комфортного простору для соціалізації та адаптації до навчального процесу. Виходячи із зони ком ... Читати далі »

Переглядів: 409 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-05-15 | Коментарі (0)

    Школи з інклюзивною формою навчання незабаром отримають нові дидактичні матеріали для ресурсних кімнат.

Переглядів: 239 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-05-15 | Коментарі (0)

Сьогодні ми приймали участь в Дні цивільного захисту, який відбувся на базі Богуславського НВК.

Переглянути фото

Переглядів: 223 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-04-25 | Коментарі (0)

Переглядів: 264 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-04-24 | Коментарі (0)

Переглядів: 257 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-04-24 | Коментарі (0)

Часто від батьків можна почути «у моєї дитини каша в роті» або «немає багатьох звуків». Причиною таких проблем у дітей часто є недостатньо розвинений фонематичний слух. Фонематичний слух – це здатність аналізувати те, що ми чуємо.

... Читати далі »

Переглядів: 260 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-04-19 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 »