Головна » 2019 » Квітень » 2 » Діти дощу
9:41 AM
Діти дощу

"ДІТИ ДОЩУ"

Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму встановлений Генеральною Асамблеєю ООН 18 грудня 2007. Відзначається, починаючи з 2008 року, щорічно 2 квітня. Цей Всесвітній день заснований за ініціативою Держави Катар, що було відзначено в посланні Генерального секретаря ООН в 2008 році.
У резолюції Генеральної Асамблеї приділено увагу, перш за все, проблему аутизму у дітей, висловлюється стурбованість високою часткою дітей з аутизмом, вказується на важливість ранньої діагностики та відповідного обстеження. Резолюція рекомендує вживати всіх заходів для інформування суспільства, в тому числі сімей, про проблему дітей з аутизмом.

В ДОМРЦ навчаються та отримують корекційні послуги діти з розладами аутистичного спектру. І фахівці можуть впевнено сказати, що, не дивлячись на те, що існують певні особливості поведінки та розвитку дітей з РАС, немає однакових дітей, кожна дитина потребує свого індивідуального підходу.
Сьогодні суспільство стає більш толерантним до дітей, які мають собливості розвитку, створюються умови в закладах загальної освіти. Але дуже багато питань педагогів стосуються саме роботи з дітьми, що мають РАС.
Відповідь на деякі з них можна знайти в наступних джерелах:

- 10 речей, про які хотіла б розказати дитина з аутизмом (10 вещей, о которых хотел бы рассказать вам ребенок с аутизмом / Эллен Нотбом; переводчик: Шубина Мария, редактор: Дименштейн Мария)

- Особливі діти. Введення в прикладний аналіз поведінки (Особые дети. Введение в прикладной анализ поведения/ Мелешкевич Ольга, Эрц Юлия; редактор: Кинжалеева М.)

- Аутизм: корекційна робота при тяжких та ускладнених формах (Аутизм: Коррекционная работа при тяжелых и осложненных формах / Светлана Морозова)

- Денверська модель раннього втручання для дітей з аутизмом: як в процесі повсякденної взаємодії навчити дитину грати, спілкуватись та навчатись (Денверская модель раннего вмешательства для детей с аутизмом: Как в процессе повседневного взаимодействия научить ребенка играть, общаться и учиться / Салли Дж. Роджерс, Джеральдин Доусон, Лори А. Висмара; [пер. с англ. В. Дегтяревой]).

- Система альтернативної комунікації з допомогою карток (PECS); керівництво для педагогів (Система альтернативной коммуникации с помощью карточек (PECS): руководство для педагогов/ Фрост Лори, Бонди Энди; переводчик: Мельникова Екатерина, редактор: Яремчук Мария Викторовна)

- Дитячий аутизм та вербально-поведінковий підхід (Детский аутизм и вербально-поведенческий подход / Барбера Мэри Линч, Расмуссен Трейси; переводчик: Сергеев Д. редактор: Сапожникова Светлана)

- Шлях до незалежності: навчання дітей з особливостями розвитку побутовим навичкам (Путь к независимости: обучение детей с особенностями развития бытовым навыкам / Брюс Л. Бейкер, Алан Дж. Брайтман)

- Дитячий аутизм і АВА. АВА: терпаія, заснована на методах прикладного аналізу поведінки (Детский аутизм и АВА. ABA: терапия, основанная на методах прикладного анализа поведения / Шрамм Роберт; переводчик: Измайлова-Камар Зухра, редактор: Сапожникова Светлана)

- Розвиток основних навичок у дітей з аутизмом. Ефективна методика ігрових занять з особливими дітьми (Развитие основных навыков у детей с аутизмом. Эффективная методика игровых занятий с особыми детьми / Делани Тара; переводчик: Дегтярева В. И., редактор: Сапожникова Светлана)

- Йде робота. Стратегії роботи з поведінкою. Навчальний план інтенсивної поведінкової терапії при аутизмі. (Идёт работа. Стратегии работы с поведением. Учебный план интенсивной поведенческой терапии при аутизме / Рон Лиф, Джон Макэкен; переводчик: Лев Толкачев)

2 КВІТНЯ В СВІТІ ПРОХОДИТЬ ПІД ГАСЛОМ "НАДЯГНИ ЩОСЬ БЛАКИТНЕ!"
 

Переглядів: 364 | Додав: boguslavirc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar