Головна » 2019 » Серпень » 14 » Як працювати з інклюзією – поради практиків
8:35 AM
Як працювати з інклюзією – поради практиків

Про один з досвідів інклюзивного навчання

28-ма школа у Дніпрі офіційно вже 6 років інклюзивна. Тут є чотири ресурсні кімнати, навчаються тринадцять дітей з аутизмом, з якими працюють тринадцять асистентів учителів. Оскільки зарплатня асистента невелика, їм доплачують батьки дітей. Про те, як виглядає робота в інклюзивному класі в цій школі, які є проблеми з навчанням, як їх уникнути і на що слід звернути увагу – розповіли самі практики.

Ніла Ломако, директорка школи

  • Ресурсні кімнати в різних школах мають бути різними. Для кожної дитини потрібен затишний для неї куточок, її набір ігор.
  • Я вивчила фразу “Якщо не ти допоможеш цій дитині, то хто?” і рекомендую її всім керівникам шкіл у розмові з вчителями, які навчатимуть інклюзивний клас.
  • Над індивідуальними програмами розвитку працюють учитель, асистент, батьки, психологічна служба і заступник директора. Це справжня команда. Вона збирається влітку і проговорює, яких результатів хоче досягнути. Як це відбувається? Вчитель каже, що треба вивчити ось це. Мама каже, що, мабуть, дитина не зможе. Асистент стверджує, що разом з підопічним впорається за два місяці. Заступник директора каже, скільки годин відведено на вивчення і як вибудувати процес. Психолог просить врахувати, що дитина після десяти хвилин працювати не зможе. читати далі....
Переглядів: 216 | Додав: boguslavirc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar