Головна » Статті » Прозорість та інформаційна відкритість » Доступність |
Демократичні перетворення, що відбуваються в Україні, процес входження в європейський та світовий освітній простір зумовили зміну ставлення суспільства до проблем інклюзії, яка стала пріоритетною в освітній політиці держави. Інклюзія в освіті визначається як процес включення дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні навчальні заклади, і забезпечення права на одержання освіти, якість якої не відрізняється від освіти здорових дітей. В Центрі функціонують приміщення: -кабінет директора та кімната для спільних засідань фахівців ІРЦ; -кімната для проведення групових та індивідуальних психолого-педагогічних занять вчителя-логопеда; -кімната для проведення групових та індивідуальних психолого-педагогічних занять практичного психолога ; -кімната для занять лікувальною фізкультурою; -кімната психолога (сенсорна кімната). Вчителі-логопеди та практичний психолог проводять корекційно-розвиткові заняття з дітьми з особливими освітніми потребами. Інклюзивно-ресурсний центр знаходиться на базі Богуславського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №3 – гімназія». Вхід до навчального закладу оснащений пандусом. Центр розташований на першому поверсі. Вхідні двері забезпечують безпроблемний прохід людям з важкими ураженнями опорно-рухового апарату та проїзд. | |
Переглядів: 253 | |
Всього коментарів: 0 | |