Головна » Статті » Пед. працівникам |
У розділі матеріалів: 22 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Що таке дисграфія і як вчителю зробити навчання для такої дитини легшим? “Нова українська школа” публікує переклад статті про дисграфію з сайтуWeareteachers.com з коментарями українського медичного психолога і графолога. У класі міс Лі є хлопчик, який яскраво проявляє себе на уроках, але коли справа доходить до написання робіт, у вчительки закінчуються ідеї щодо того, як їй бути. Слова її учня зливаються, букви – різних розмірів, а речення обриваються на півслові. Його контрольні з орфографії – жахливі, хоча він часто правильно читає слова вголос. Усе це починає впливати на його оцінки і самооцінку. Усе це називається дисграфією. |
⭐️Вправа для розвитку короткочасної слухової пам'яті |
Поговоримо про особливості спілкування з батьками дітей, які вчаться разом із учнями з особливими освітніми потребами. Інклюзивну освіту впроваджено. Вже півроку діють нові стандарти освіти, які передбачають включення дітей з особливими освітніми потребами у спільне освітнє середовище. Процес навчання налагоджено. Навички вчителя для роботи в інклюзивному класі сформовано. Більше того – освітній простір облаштовано та й адаптацію учнів проведено. Тобто працюємо, навчаємо. Але відчувається напруженість. У чому ж складність? Зрозуміло, що перед початком нового навчального року вчителі, які мали працювати в інклюзивних класах, отримали поради та настанови щодо роботи із дітьми з особливими потребами. Розповіли батькам інших учнів, який вигляд матиме навчальний процес в інклюзивному класі. Начебто всім усе зрозуміло. Розпочали навчальний рік. Теорія зіткнулась із практикою. Батьки інших учнів, хоча й були поінформовані, почали ставити вчителям запитання щодо спільного навчання їхніх дітей та дітей з особливими освітніми потребами. |
Дидактична гра «Допоможи Велетню і Гному знайти свої речі»
|
Дуже важливо, щоб в школі (або в іншому навчальному закладі) існували єдині стратегії навчання дітей з аутизмом, що треба і як треба робити в різних ситуаціях. Розробити невелику кількість підказок. Їх також можна розмістити у вигляді візуальних малюнків в класній кімнаті, щоб кожна нова людина, яка раптом зайшла в клас, розуміла, що треба робити. Ось приклад підказок та загальних стратегій:
|
При складані ІПР для дитини з особливими освітніми потребами потрібно спиратися на сильні сторони дитини. Як саме визначити ці сторони? Нижче в поданих таблицях наведені орієнтовні приклади сильних сторін дитини з ООП. |
|
Особливості роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку Затримка психічного розвитку може зумовлюватися багатьма чинниками. Зокрема, це: спадкова схильність, порушення функціонування мозку в період внутрішньоутробного розвитку, пологові ускладнення, хронічні й тривалі захворювання в ранньому дитинстві, невідповідні умови виховання тощо. |
10 порад логопеда, як допомогти дитині заговорити !
1. Заохочуйте дитину завжди дивитися на Вас, коли Ви говорите! Діти навчаються шляхом наслідування. І в розвитку мови наслідування відіграє важливу роль. Тому будьте хорошим зразком для вашої дитини. Переконайтеся, що ви говорите всі слова чітко і малюк бачить Вашу артикуляцію. Тоді Ваша дитина може краще все зрозуміти і швидше заговорити. |