Головна » Статті » Пед. працівникам

У розділі матеріалів: 22
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Що таке дисграфія і як вчителю зробити навчання для такої дитини легшим? “Нова українська школа” публікує переклад статті про дисграфію з сайтуWeareteachers.com з коментарями українського медичного психолога і графолога.

У класі міс Лі є хлопчик, який яскраво проявляє себе на уроках, але коли справа доходить до написання робіт, у вчительки закінчуються ідеї щодо того, як їй бути. Слова її учня зливаються, букви – різних розмірів, а речення обриваються на півслові. Його контрольні з орфографії – жахливі, хоча він часто правильно читає слова вголос. Усе це починає впливати на його оцінки і самооцінку. Усе це називається дисграфією.

Пед. працівникам | Переглядів: 273 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-13 | Коментарі (0)

⭐️Вправа для розвитку короткочасної слухової пам'яті
«Снігова куля» - вправа побудована на багаторазовому повторенні і поступовому збільшенні кількості слів, які потрібно запам'ятати. Для її проведення рекомендується розташувати дітей по колу. Сенс вправи полягає в тому, що перша дитина називає будь-яке слово, а її сусід повинен повторити це слово і додати до нього своє. Третій учасник називає вже два попередніх слова і вимовляє своє. Зазвичай пропонується називати слова на певну тему. Якщо хтось із дітей не зможе відразу повторити весь ряд, слід запропонувати кожній дитині, хто вже називав свої слова, по черзі озвучити їх ще раз.

Пед. працівникам | Переглядів: 368 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-07 | Коментарі (0)

Поговоримо про особливості спілкування з батьками дітей, які вчаться разом із учнями з особливими освітніми потребами.

Інклюзивну освіту впроваджено. Вже півроку діють нові стандарти освіти, які передбачають включення дітей з особливими освітніми потребами у спільне освітнє середовище. Процес навчання налагоджено. Навички вчителя для роботи в інклюзивному класі сформовано. Більше того – освітній простір облаштовано та й адаптацію учнів проведено. Тобто працюємо, навчаємо. Але відчувається напруженість. У чому ж складність?

Зрозуміло, що перед початком нового навчального року вчителі, які мали працювати в інклюзивних класах, отримали поради та настанови щодо роботи із дітьми з особливими потребами. Розповіли батькам інших учнів, який вигляд матиме навчальний процес в інклюзивному класі. Начебто всім усе зрозуміло. Розпочали навчальний рік.

Теорія зіткнулась із практикою. Батьки інших учнів, хоча й були поінформовані, почали ставити вчителям запитання щодо спільного навчання їхніх дітей та дітей з особливими освітніми потребами.

Пед. працівникам | Переглядів: 223 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-08-06 | Коментарі (0)

Дидактична гра «Допоможи Велетню і Гному знайти свої речі»

 

 

 

Пед. працівникам | Переглядів: 276 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-07-08 | Коментарі (0)

Дуже важливо, щоб в школі (або в іншому навчальному закладі) існували єдині стратегії навчання дітей з аутизмом, що треба і як треба робити в різних ситуаціях. Розробити невелику кількість підказок. Їх також можна розмістити у вигляді візуальних малюнків в класній кімнаті, щоб кожна нова людина, яка раптом зайшла в клас, розуміла, що треба робити. Ось приклад підказок та загальних стратегій:

 

 

Пед. працівникам | Переглядів: 249 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-04-10 | Коментарі (0)

При складані ІПР для дитини з особливими освітніми потребами потрібно спиратися на сильні сторони дитини. Як саме визначити ці сторони? Нижче в поданих таблицях наведені орієнтовні приклади сильних сторін дитини з ООП.

Пед. працівникам | Переглядів: 3380 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-04-08 | Коментарі (0)

Особливості роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку

    Затримка психічного розвитку може зумовлюватися багатьма чинниками.

           Зокрема, це: спадкова схильність, порушення функціонування мозку в період внутрішньоутробного розвитку, пологові ускладнення, хронічні й тривалі захворювання в ранньому дитинстві, невідповідні умови виховання тощо.

Пед. працівникам | Переглядів: 411 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-01-14 | Коментарі (0)

10 порад логопеда, як допомогти дитині заговорити !

 

1. Заохочуйте дитину завжди дивитися на Вас, коли Ви говорите!

Діти навчаються шляхом наслідування. І в розвитку мови наслідування відіграє важливу роль. Тому будьте хорошим зразком для вашої дитини. Переконайтеся, що ви говорите всі слова чітко і малюк бачить Вашу артикуляцію. Тоді Ваша дитина може краще все зрозуміти і швидше заговорити.

Пед. працівникам | Переглядів: 301 | Додав: boguslavirc | Дата: 2019-01-14 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-22