Головна » Статті » Пед. працівникам |
У розділі матеріалів: 22 Показано матеріалів: 21-22 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Особливості роботи з дітьми, які мають труднощі у навчанні Серед причин навчальних труднощів переважають певні порушення психофізичного розвитку. Труднощі у навчанні пов'язані з функціональними обмеженнями слуху, мовлення, академічних здібностей, научуваності, уваги, координації, сприйняття та переробки інформації, гнучкості мислення та ін. Учні, які мають такі проблеми відчувають труднощі запам’ятовування та відтворення інформації з пам'яті, концентрації уваги, застосування набутих знань, умінь та навичок тощо. Розглянемо окремі випадки, використовуючи класифікацію та термінологію, усталені в Україні. |
Дефектологів і лікарів вже давно хвилює та обставина, що в останні десятиліття у всьому світі постійно зростає число дітей з не значними вираженими відхиленнями в розвитку. |