Головна » 2020 » Квітень » 27 » Online-коворкінг на платформі ZOOM "Інклюзивний простір: пріоритетні напрями забезпечення рівного доступу до освіти дітей з ООП"
1:56 PM
Online-коворкінг на платформі ZOOM "Інклюзивний простір: пріоритетні напрями забезпечення рівного доступу до освіти дітей з ООП"

22 квітня 2020 року, відповідно до плану роботи Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», центром підтримки інклюзивної освіти був проведений оnline-коворкінг на платформі ZOOM «Інклюзивний простір: пріоритетні напрями забезпечення рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами». В заході прийняли участь директори та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів Київської області.

З вітальним словом до учасників звернулася Т.М. Луценко, завідувач центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР ««Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

У ході коворкінгу працювали три локації, на яких розглядались такі питання:

1. «Професійно-особистісні якості та компетенції педагога в інклюзивному середовищі в умовах Нової української школи» (координатор роботи локації – Луценко Т.М., завідувач центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»):

1.1. Професійно-особистісні якості та компетенції педагога для роботи у класі/групі з інклюзивним навчанням закладу освіти (Маркова А.В., КЗ Сквирської районної ради «Сквирський районний інклюзивно-ресурсний центр»).

1.2. Забезпечення умов успішного функціонування освітнього інклюзивного середовища (Коцюбанська Н.І., КЗ Рокитнянської районної ради «Рокитнянський районний інклюзивно-ресурсний центр»).

1.3. Співробітництво різнопланових фахівців в організації інклюзивного навчання (Храпунова В.О., КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради).

1.4. Напрями партнерської взаємодії вчителя в реалізації прав дитини на якісну освіту (Багінська А.В., КЗ «Володарський районний інклюзивно-ресурсний центр» Володарської районної ради).

1.5. Роль вчителя у соціалізації дітей з особливими освітніми потребами (Секереш Ю.М., Інклюзивно-ресурсний центр Тетіївської ОТГ КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради).

Вправа: Портрет педагога в інклюзивному середовищі.

2. «Врахування психолого-педагогічних закономірностей та особливостей індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища» (координатор роботи локації – Слободяник Г.І., методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР ««Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»):

2.1. Психолого - педагогічна корекція та супровід дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивному середовищі (Масло О.І., директор "Миронівський інклюзивно-ресурсний центр" Миронівської міської ради).

2.2. Способи розв'язання складних і багатопланових завдань інклюзивної освіти школярів з ТПМ (Вітрук Л.А., директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської районної ради).

2.3. Право на рівність: успішне навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями в загальношкільному просторі (Рябущиць Т.Г., директор КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Бородянської селищної ради).

2.4. Індивідуальний фаховий супровід дітей з комплексними порушеннями розвитку в інклюзивному середовищі (Хмельницька Т.В., директор КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр" Фастівської міської ради).

2.5. Забезпечення навчання і розвитку дитини з сенсорними порушеннями шляхом застосування спеціальних корекційних засобів та технологій (Прокопенко В.Г., директор КУ «Районний інклюзивно- ресурсний центр» Макарівської районної ради).

3. «Партнерська взаємодія педагогічних працівників з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами» (координатор роботи локації – Дерій О.В., методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР ««Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»):

3.1. Основні засади ефективного співробітництва педагогів із батьками дітей із особливими освітніми потребами. Основні засади ефективної роботи (Горгуль Ю. П, директор КУ Ржищівської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»).

3.2. Мотивація як спосіб налагодження продуктивної комунікації з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами (Паламаренко В.П., директор КЗ ТРР «Таращанський районний інклюзивно-ресурсний центр»).

3.3. Подолання негативних емоційних станів у дітей з особливими освітніми потребами в домашніх умовах (Шелудько Л.А., директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Богуславської районної ради).

3.4. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами в режимі онлайн (Янушевич О.М., директор районного інклюзивно-ресурсного центру Фастівської районної ради).

3.5. Практичні поради батькам з розвитку сенсорних відчуттів у дітей з особливими освітніми потребами (Левченко В.М., директор КЗ Обухівської міської ради "Обухівський міський інклюзивно-ресурсний центр").

У своїх виступах спікери висвітлили актуальні питання щодо забезпечення здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами в Україні. У матеріалах були використані науково обґрунтовані підходи впровадження інклюзії в закладах освіти та висвітлено досвід партнерської взаємодії у створенні інклюзивного освітнього середовища.

У ході проведення учасники були залучені до інтенсивного спілкування, прямої комунікації, що сприяло підвищенню ефективності роботи заходу та створенню доброзичливої атмосфери.

До участі в заході приєдналися 50 осіб.

Всі матеріали розміщено у віртуальному кабінеті центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК».22 квітня 2020 року, відповідно до плану роботи Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», центром підтримки інклюзивної освіти був проведений оnline-коворкінг на платформі ZOOM «Інклюзивний простір: пріоритетні напрями забезпечення рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами». В заході прийняли участь директори та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів Київської області.

З вітальним словом до учасників звернулася Т.М. Луценко, завідувач центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР ««Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

У ході коворкінгу працювали три локації, на яких розглядались такі питання:

1. «Професійно-особистісні якості та компетенції педагога в інклюзивному середовищі в умовах Нової української школи» (координатор роботи локації – Луценко Т.М., завідувач центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»):

1.1. Професійно-особистісні якості та компетенції педагога для роботи у класі/групі з інклюзивним навчанням закладу освіти (Маркова А.В., КЗ Сквирської районної ради «Сквирський районний інклюзивно-ресурсний центр»).

1.2. Забезпечення умов успішного функціонування освітнього інклюзивного середовища (Коцюбанська Н.І., КЗ Рокитнянської районної ради «Рокитнянський районний інклюзивно-ресурсний центр»).

1.3. Співробітництво різнопланових фахівців в організації інклюзивного навчання (Храпунова В.О., КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради).

1.4. Напрями партнерської взаємодії вчителя в реалізації прав дитини на якісну освіту (Багінська А.В., КЗ «Володарський районний інклюзивно-ресурсний центр» Володарської районної ради).

1.5. Роль вчителя у соціалізації дітей з особливими освітніми потребами (Секереш Ю.М., Інклюзивно-ресурсний центр Тетіївської ОТГ КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради).

Вправа: Портрет педагога в інклюзивному середовищі.

2. «Врахування психолого-педагогічних закономірностей та особливостей індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища» (координатор роботи локації – Слободяник Г.І., методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР ««Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»):

2.1. Психолого - педагогічна корекція та супровід дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивному середовищі (Масло О.І., директор "Миронівський інклюзивно-ресурсний центр" Миронівської міської ради).

2.2. Способи розв'язання складних і багатопланових завдань інклюзивної освіти школярів з ТПМ (Вітрук Л.А., директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської районної ради).

2.3. Право на рівність: успішне навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями в загальношкільному просторі (Рябущиць Т.Г., директор КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Бородянської селищної ради).

2.4. Індивідуальний фаховий супровід дітей з комплексними порушеннями розвитку в інклюзивному середовищі (Хмельницька Т.В., директор КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр" Фастівської міської ради).

2.5. Забезпечення навчання і розвитку дитини з сенсорними порушеннями шляхом застосування спеціальних корекційних засобів та технологій (Прокопенко В.Г., директор КУ «Районний інклюзивно- ресурсний центр» Макарівської районної ради).

3. «Партнерська взаємодія педагогічних працівників з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами» (координатор роботи локації – Дерій О.В., методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР ««Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»):

3.1. Основні засади ефективного співробітництва педагогів із батьками дітей із особливими освітніми потребами. Основні засади ефективної роботи (Горгуль Ю. П, директор КУ Ржищівської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»).

3.2. Мотивація як спосіб налагодження продуктивної комунікації з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами (Паламаренко В.П., директор КЗ ТРР «Таращанський районний інклюзивно-ресурсний центр»).

3.3. Подолання негативних емоційних станів у дітей з особливими освітніми потребами в домашніх умовах (Шелудько Л.А., директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Богуславської районної ради).

3.4. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами в режимі онлайн (Янушевич О.М., директор районного інклюзивно-ресурсного центру Фастівської районної ради).

3.5. Практичні поради батькам з розвитку сенсорних відчуттів у дітей з особливими освітніми потребами (Левченко В.М., директор КЗ Обухівської міської ради "Обухівський міський інклюзивно-ресурсний центр").

У своїх виступах спікери висвітлили актуальні питання щодо забезпечення здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами в Україні. У матеріалах були використані науково обґрунтовані підходи впровадження інклюзії в закладах освіти та висвітлено досвід партнерської взаємодії у створенні інклюзивного освітнього середовища.

У ході проведення учасники були залучені до інтенсивного спілкування, прямої комунікації, що сприяло підвищенню ефективності роботи заходу та створенню доброзичливої атмосфери.

До участі в заході приєдналися 50 осіб.

Всі матеріали розміщено у віртуальному кабінеті центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК».

Переглядів: 217 | Додав: boguslavirc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar