Ресурсні кімнати Богуславської СШ №1, Богуславської ЗОШ №2, Богуславського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №3 - гімназія", Мисайлівського НВК, Саварського НВК, Хохітвянського НВК та Дибинецького НВК поповняться новим дидактичним матеріалом, який стане в нагоді під час проведеннякорекційно-розвиткових занять. |
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади практичного психолога КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Богуславської районної ради Київської області , з 01.02.2019 року по 20.02.2019 року включно. Кваліфікаційні вимоги
Перелік документів для участі в конкурсі
|
Директор нашого центру Шелудько Людмила Анатоліївна стала учасницею Всеукраїнської наради з інклюзивної освіти. |
23 січня 2019 року центром підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» на базі комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» відбувся семінар-практикум «Забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. Організаційні засади інклюзивного навчання». В даному заході ... Читати далі » |
|
Учні Богуславського НВК, організувавши вертеп, привітали працівників Інклюзивно-ресурсного центру з новорічними та різдвяними святами. Дякуємо за приємні емоції!!! |
Оголошення! Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади практичного психолога КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Богуславської районної ради Київської області , з 09.01.2019 року по 27.01.2019 року включно. Кваліфікаційні вимоги
|
Ресурсні кімнати Богуславської СШ №1, Богуславської ЗОШ №2, Богуславського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №3 - гімназія", Мисайлівського НВК, Саварського НВК, Хохітвянського НВК та Дибинецького НВК поповняться новим дидактичним матеріалом, який стане в нагоді під час проведеннякорекційно-розвиткових занять. |
11.01.2019 року відбулася інструктивно-методична нарада для асистентів вчителів міських загальноосвітніх закладів. Під час засідання розглядалися питання ведення робочої документації та шляхи співпраці асистента з вчителем та батьками дітей з ООП. |